COMUNU DE SANTU SPARAU
Progetu “In Sardu, sa Lìngua Nostra”
Ufìtziu de sa Lìngua Sarda
Si fait sciri ca in su mesi de cabudanni at a cumentzai su cursu de lìngua sarda. Is matèrias chi ant a essi tratadas ant a essi a pitzu de sa stòria de Sardìnnia, sa grammàtica sarda po imparai a scriri, ligi e fueddai in sardu e sa polìtica linguìstica. Su cursu est de badas e s’at a fai in is aposentus de s’ufìtziu de sa lìngua sarda de su comunu de Santu Sparau, in su primu pianu de sa domu bècia de su Comunu, in bia Risorgimentu.
Po chini est interessau e si bollit assentai podit cumpilai su paperi de adesioni in deretura in s’ufìtziu de lìngua sarda, chi est obertu su martis a merì de is 4 a is 7 e su giòbia a mengianu de is 9 oras a sa sa una, a partiri de su 3 de capudanni, o podit tzerriai is nùmerus:
Si comunica che a partire dal mese di settembre avrà inizio il corso di lingua sarda. Le materie che saranno trattate riguarderanno la storia della Sardegna, la grammatica sarda per imparare a scrivere, leggere a parlare in sardo e la politica linguistica. Il corso è gratuito e si svolgerà presso l’Ufficio di Lingua Sarda del comune di San Sperate, al primo piano del vecchio palazzo civico, in via Risorgimento.
Chi fosse interessato può compilare i moduli di adesione direttamente presso l’Ufficio di lingua sarda, che è aperto il martedì sera dalle 16 alle 19 e il giovedì mattina dalle 9 alle 13, a partire dal 3 settembre oppure può chiamare i numeri: